About بیماری زونا عصبی

Wiki Article

این امر موجب هشدارهای بیشتری از سوی متحدان اسرائیل شد که باید شیوه جنگ علیه حماس را تغییر دهد تا غیرنظامیان را از مرگ و میر ناشی از بمباران شدید یا گرسنگی در امان نگه دارد.

● دلیل اینکه چرا زونا در برخی افراد ایجاد می‌شود؛ اما در برخی دیگر نه نامشخص است. در افراد مسن به دلیل ایمنی کمتر در برابر عفونت‌ها شایع‌تر است.

اما اگر عوارض این بیماری در فرد شدید باشد، باید به پزشک مراجعه کند. به نظر شما علاوه بر موارد گفته شده در بالا، روش‌های دیگری برای درمان زونا وجود دارد؟ اگر روش دیگری را برای درمان این بیماری مناسب می‌دانید، حتماً به ما و خوانندگان این مطلب معرفی کنید.

علاوه بر موارد فوق، استفاده از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و مخدرها هم می‌تواند در تسکین علائم این عارضه مؤثر باشد.

وضعیت سلامتی عمومی افراد، در ابتلا به این بیماری موثر است. به عبارت دیگر اگر از نظر جسمی، شرایط خاصی داشته باشید، بیشتر در معرض ابتلا به زونا خواهید بود.

دست‌کم نورا به بیمارستان رسیده است. اغلب بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه که تصور می‌شود شدیدا نیازمندند، این امکان را نخواهند داشت.

حال شما با تكه ‌ای پارچه تمیز، خمیر را به آرامی روی ناحیه مجروح بمالید، خمیر را چندین بار در روز به كار برید.

● زونا یک عفونت ناشی از ویروس واریسلا زوستر است که همان ویروس عامل آبله مرغان است.

سوالات کاربران تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است. آخرین مقالات

نریک دروسپیرنون و اتینیل استرادیول، نام‌های تجری قرص روکین هستند. قرص ضد بارداری روکین حاوی استروژن و پروژسترون…

نمونه‌برداری از پوست – آزمایشی است که طی آن، قسمت کوچکی از سطح پوست به طور ملایم تراشیده می‌شود تا ویروس زونا یا سایر ویروس‌های موجود در آن شناسایی شود.

● اگر مبتلا به زونا هستید، وضعیتی که توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود، معمولاً یک بثورات قرمز خارش‌دار یا دردناک همراه با تاول‌های پر از مایع در یک طرف بدن خود خواهید داشت.

در اغلب موارد ابتلا به زونا با معاینه ساده ضایعات پوستی و تاول‌ها قابل تشخیص است. اما در موارد کمی، پزشک ممکن است سابقه ابتلا به بیماری را از فرد بپرسد و در موارد نادر، شاید به آزمایش نمونه پوست یا مایع تاول چه چیزی باعث بیماری زونا می شود نیاز داشته باشد.

● زونا ممکن است در هر کسی که آبله مرغان داشته باشد رخ دهد. با این حال، عوامل خاصی افراد را در معرض افزایش خطر ابتلا به زونا قرار می‌دهد. این موارد عبارتند از:

Report this wiki page